Kaksplus.fi

lauantai 31. tammikuuta 2015

Melkein 7 kuukautta vanha

Olen Herra N.
Olen melkein 7 kuukautta vanha. 
Puolivuotiaana olin 9845g ja 73cm.
Käytän pääasiassa koon 80cm vaatteita.
Rintamaidon ohella syön soseita, vaikka hedelmäsoseet maistuvat aivan kamalalta.
Yritän kovasti syödä itse sormilla, sormiruokailuksikin sitä kutsutaan.
Harjoittelen myös nokkamukin käyttöä.
Minulla on 8 hammasta.
Pyörin napani ympäri.
Peruutan.
Kurottelen ylemmäs, mutta en vielä itse nouse. 
Istun, mikäli joku minut nostaa istumaan.
Seison tukea vasten hetken verran.
Käsilläni rapsuttelen kaikkea, varpaillani koputtelen.
Mömmöm/mämmäm/vävväv/täitäitäi ovat tyypillisiä hokemiani.
Nukahdan iltaisin sitteriin tutin, rätin ja soivan pehmolampaan kanssa.
Nukun yöni suureksi osaksi pinnasängyssä.
Mikäli herään yöllä, äiti nostaa minut rinnalle ja perhepetiin.
Päivällä nukun kolmet päiväunet.
En siedä, että äiti/isä/isoveli katoaa näkyvistä. 
Pelkään vieraita ihmisiä, äiti puhuu vierastamisesta.
Vaunuissa en enää välitä olla täysin makuuasennossa.
Hymyilen ja nauran, erityisesti isoveljelleni. 
Rakastan "pöö"-sanaa!
Olen iloinen.


Sellainen olen, millainen sinä olet? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...